In momentul in care am inceput colaborarea cu Fidelia Casa, Softul Imobiliar era deja implementat, insa intr-o continua dezvoltare. Ocupand un post de Call Center, CRM-ul m-a ajutat pe mai multe directii: in primul rand la transmiterea sistematica a informatiilor catre agenti, in al doilea rand, mi-a oferit posibilitatea de a transmite din orice locatie informatiile catre colegii mei si nu in ultimul rand, am putut accesa istoricul unui client ce a interactionat cu Fidelia Casa.
De-a lungul ultimului an, CRM-ul a fost modificat pe mai multe planuri, ajungand astfel la forma pe care o folosim astazi si care usureaza foarte mult munca unui agent. Posibilitatea de a gasi toti clientii din ziua respectiva intr-un singur loc, primirea unui email ori de cate ori este adaugat un client, posibilitatea de a genera numeroase rapoarte pentru verificarea si optimizarea serviciilor oferite clientilor sunt doar cateva din avantajele oferite de acest Soft Imobiliar.
Chiar daca in acest moment, forma acestui Soft nu necesita modificari majore, prin intermediul interactiunii constante cu oameni incepatori in utilizarea lui sau cu oameni vechi ce cauta optimizari constante, CRM-ul face legatura intre un instrument de munca si calitatea serviciilor oferite de compania noastra.